Detailed Notes on نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

حالا فقط کافی است مقدار موردنظر خود را برای خرید وارد کنید. با انتخاب هر یک از گزینه‌های ۲۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ درصد می‌توانید مشخص کنید که چه مقدار از دارایی شما به خرید اختصاص پیدا کند.

صرافی‌ها دائما در خطر هک شدن، یا به طور کلی مشکلات دیگر قرار دارند. دارایی شما در کیف پول امن‌تر است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به‌شکل دیجیتالی منتقل می‌شود. بنابراین، برای خرید بیت کوین لازم نیست حضوری اقدام کنید، بلکه این کار به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود. همچنین، سؤالی که همیشه برای افراد تازه‌کار مطرح می‌شود این است که آیا باید حتماً چند هزار دلار خرج کنیم و یک واحد بیت کوین بخریم؟ نه، حتماً لازم نیست یک واحد کامل بیت کوین بخرید.

در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید. اگر می خواهید این اخبار برای شما ایمیل شود در خبرنامه ما عضو شوید.

شما برای خرید باید قیمتی که می‌خواهید صرافی در آن قیمت ارز دیجیتال را برای شما بخرد را مشخص کنید.

فهرست سفارشات خرید را نشان می‌دهد. عکس بالا فهرست سفارشات خرید ریپل در ازای بیت کوین را نشان می‌دهد.

به هر حال پس از ثبت نام در صرافی و شارژ حساب کاربری خود، با توجه به نوع صرافی، می‌توانید به راحتی در پنل کاربری خود اقدام به خرید ارز دیجیتال بکنید.

خیر، ارزهای دیجیتال همان‌طور که از اسمشان پیداست دیجیتالی هستند و ماهیت فیزیکی ندارند. ارزش دارایی‌های شما به صورت دیجیتالی در کیف پول شما ثبت می‌شود.

مارکت‌های بیت کوین: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با بیت کوین وجود دارد.

فراموش نکنید هر کیف پول گروهی از ارزهای دیجیتال را ساپورت می‌کند و شما باید پیش از انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول خود مطمئن شوید که کیف پول شما، ارز دیجیتالی که خریده‌اید را پشتیبانی می‌کند.

انتقال اتریوم به اثبات سهام تا ۳ ماه دیگر تکمیل می‌شود؛ شمارش معکوس برای پایان...

بررسی ۷ اشتباه که در ترید ارزهای دیجیتال باید از آن دوری کرد!

”برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید. “

می‌توانید کد معرفی خود را از داخل حساب خود دریافت کنید آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال و از کمیسیون معاملات افرادی که دعوت کرده‌اید سود ببرید.

Report this wiki page